Herkese merhaba. Pcos hastasıyım yaklaşık 1 sene kendi çabalarımızla bebiş bekledik fakat olmadı. Sonra tedavi görmeye başladım klomen ve çatlatma iğnesi ama onlarda işe yaramadı. Çok yoruldum ve 12 kilo aldım bu yüzden bıraktım tedaviyi. Biraz para biriktirmek ve kariyerimde yükselmek istedim. Tedaviyi bırakalı 3 ay oldu ve minik mucizemiz bize merhaba dedi. Şükürler olsun rabbime. Bugün gördük miniği ama içimdeki vesveselere nasıl karşı gelebileceğimi bilmiyorum. Eltimin 2 tane gebeliği 12. Haftada kalbi durdu. Ailecek çok üzüldük. Sürekli dualar ediyorum zikirler çekiyorum. Sizdede oldu mu bu durum acaba? Nasıl geleceğim üstesinden 🥲