Arkadaşlar 3 gundur yalancı sancım vardı da bugun cok degısık ,karnım indi galıba . Gobek delıgınden anlaşılıyomuş sanırım dun boyle degıldı artık gobek delıgumı de gorebılıyorum. Sancım artık belımden gelmeye başladı kasığa doğru. Boyle degıldı oncekı gunler. Nasıl oluyor doğum sancıları , bıde benım bebe ters 🥲