Alyaaruya Hanımlar gebelikte 8. Haftama girmiş bulunmaktayım. Fakat ne bir baş dönmesi ne mide bulantısı var ne de bir tiksinme uyku biraz var ama idare edilemeyecek kadar değil. Benim gibi 2 . Ayına rağmen hala doğru düzgün belirti yaşamayan var mı acaba ya
Aysee1123 Alyaaruya Bende öyleydim merak etmeyin zaten kimisinde geç başlar o dedikleriniz kimisinde çok hafif olur kimisinde hiç. Kişiye göre değişiyor gebeliğe göre yani
Zeyneptolgacagan Alyaaruya bende senin gibiyim. Uyku bile yok yani. Normal bi şekilde yaşantımı devam ettiriyorum. Bence şanslı taraftayiz biz 🥰
Rumeysaaa67 Alyaaruya benimde İlk gebeliğim öyleydi heryere gittim geldim yedim içtim kurban bayramı zamanı sizin haftaya aynı dönemdeydim her gittiğim evde yemek yedim hiç hamile gibi değildim amaaa 2. Gebeliğim şuan 10 . Haftama gireceğim yataktan dahi kalkamıyorum çok zor geçiyor günler inşallah bian önce rahatlarim😊😊
Damla Alyaaruya benim hiç bir belirtim yoktu başından beri ve doğum yaptım böyle düşünürseniz bu hamilelik geçmez 😊
Alyaaruya Heycanlianne_41 tabi ki 2 3 defa kontrol edildi, kalp atışını duyduk ama niye belirtim yok diye kafayı yiyen artık doktor da 2 haftada bir çağırdı ben doktora gidene kadar kuruyorum da kuruyorum:( doktor her gün çağırsa gideceğim artık o kadar tedirginim:(
Rumeysaaa67 Alyaaruya canım etkileyen bir şey olduğunu düşünmüyorum kişiden kişiye değişir bence şanslısın ben şuan keşke senin yerinde olsam diyorum yemek dâhi yiyemiyorum cok kötü birşey Allah’a şükür et senin rahat geçiyor 😊😊
Alyaaruya Yaaa teşekkür ediyorum gerçekten çok stres oluyordum herkes belirtiler yaşarken ben de olmayınca demek ki hiçbir belirti yaşamayan da varmış:)