Biz de aile hekimimizde yaptırmıştık. Önce sadece eşime yapıldı, onda risk çıksaydı bana yapılacaktı. Sonuçlanması 4-5 ay kadar sürdü. Ama garip gelen kimse bizi yönlendirmemişti, kendimiz internette falan denk gelip böyle bir şey yapılıyormuş bir soralım dedik. Hatta aile hekimindekiler sevindi tabii yaparız falan diye ama neden bize baştan hiç söylenmedi anlamıyorum.