Hayriyekrc48 Dny_nn 15 hafta doldu hala bulantım var akşam ne yersem çıkartıyorum hatta şuan aç karnına ne yesem diye düşünüyorum hiçbir şey yiyemiyorum midem de çekmiyor
Ecrininannesi_ Dny_nn 36.haftaya gırecegım hala bulantım var canım bırazda bünye meselesi normal yanı o zamanlar olması ınsallah hemencecik geçer sende genelde 3 ayda bıtıyor demişti benim doktorum ama ben genellemeye gıremedım maalesef
Dny_nn k_poladovva13 sanırım bünyeyle alakalı demekki çünkü ben öğrenmeden önce bulantılarım başlamıştı yani en başından beri ve hala devam ediyor
Dny_nn Ecrininannesi_ bana da hep öyle diyorlar ama henüz hiç geçmiyor umarım biran önce geçer bu günler
nurikbal_06 Dny_nn bizde 20+4 olduk yeni yeni azalmaya başladı ama hala var arada öyle bi geliyo ki içim dışıma çıkıyo gibi hissediyorum inşallah sizinki de bi an önce azalır
Betimliyoruzzzzz Dny_nn 20. Haftam bitmek üzere hala devam ama prilam kullanırsam 0 bulantı. Bu hafta bi kaç gün içmedim deniyim dedim belki geçmiştir artık ama daha tam geçmiş değil, alıştım artık çıkardıktan sonra oturup yemeğe devam ediyorum :)))
Dny_nn Betimliyoruzzzzz yurtdışında yaşadığım için aynı ilaçlar yok olsa da vermiyorlar zaten malesef verdikleri ilaçlarda bir işe yaramıyor 😌
Glcnapo Haftadan selamlar sanırım ben 12. Haftadan sonra attım mide bulantısını hatta yanmasını bile :))) ama yeşillik ve yoğurt ağırlıklı besleniyordum zaten şuanda ne bulursam yiyebiliyorum 🥰