bbaby44 Kızlar bugun komşum sağlık ocaginda aşı yapıyorlar hamilelik aşısı falan dedi ben hastanede hiç duymadım dedim hastanede yapmıyorlar zaten dedi bilgisi olan varmı medir bu aşı muhabbeti
Tiiffany bbaby44 tetanoz asisi yapiliyor. Siz saglik ocagina ebeye gidin gorusun onlar sizi yonlendirir.dogurana kadar sizi takip edicekler dogumdan sonrada bebeginizi takip edecekler aşı icin
Tiiffany bbaby44 her saglik ocagi yapmiyor ama bazisi bebegin kalp atisinada bakiyor saglik ocaginda.. eger elinde cihaz varsa tabi
Aysee1123 bbaby44 Doktorunuza danışabilirsiniz. Benim doktorum ol dedi oldum. 20 de ilk doz 25 te ikinci dozu oldum çevremde de herkes oluyor. Olmayanlarda var elbette burda okudum bu zamana kadar olan kadar olmayanda var tabi
Ecrininannesi_ nazlimu12 bende öyle tereddüt ettim doktorumda bana bıraktı ama ıkı doz olma dedi o da onu onermedı tek doz oldum çok ağrılı geçti zaten ıkıncıyı yaptır dese de yaptırmaya cesaret edemezdim canım arastır doktoruna danış kafana yatanı yap bu konuda bence
bbaby44 Ecrininannesi_ tamam da ne işe yarıyormuş bu aşı peki önemli olsa hastanede de yaparlar diye düşündüm