Ben kontorole diye gittim doktor suyun azalmış diyerek direk yatışımı yaptı 37 haftalıktım bana vajinadan ilaç verdi ilk defa böyle bşy duydum 4 cm açılmam oldu sonra bebeğin kalp ritmi bozuldu ilaç yan etki yapmış direk sezeryana aldılar şimdi bebeğim yoğun bakımda