TuKa bende Başkent hastanesi Latife hanıma gidiyorum canım çok memnunum ama duyduğuma göre doğum paketleri bir hayli artmış benim eşim orda çalıştığı için personel aynı olmuyor. Ama doktorum harika bir insan her gittiğim de pozitif enerjisiyle güç veriyor bana her ayrıntıyı inceliyor kesinlikle tavsiye ederim