Hiilal0606 Dün ayagıma caydanlık dokuldu böyle şişti doktor pansuman yaptı yarın tekrar gidicem su toplamasını patlatırlar mı ,çok acır mı, bebeğe bi zararı var mı ?
Tiiffany Hiilal0606 gecmis olsun. Ben cok yakarim kendimi. Ama hic patlatmadilar tavsiyede etmediler.cunku kendisi patlayacak zaten. Siz pansuman yapmaya devam edin ki mikrop kapmasin.cok gecmis olsun
Yasemincee26 Hiilal0606 oy xanım benim nasıl olmuş ayagın. Bırak kendi patlar bi kaç güne. Doktorlara patlatma. Benim ayagıma da kaynar kızartma yagı dökülmüştü ahh acısı hala yüreğimde. Kendiliğinden sönmüşlerdi için rahat olsun
Mom66 Hiilal0606 canım öncelikle çok geçmiş olsun yumurtayı yak bayabi onun yağı çıkar sür izi falan kalmaz ama balkon gibi acık bi yerde yap
Sevgi1985 Hiilal0606 çok geçmiş olsun canım kıyamam sen acını unuttum karnındakini düşünüyorsun ne zor bir şey şu annelik pansuman bir zarar vermez diye biliyorum hatta en iyisi hametan krem bebeklere de veriyorlar peşinde yanıkda bende kullanıyorum hamileyken çok yakarım kendimi yağ ile falan hametan merhem 2 güne hiç bir iz bırakmadan iyileştiriyor
Hiilal0606 Tiiffany çok teşekkür ederim.Yapılan pansumanlar bebeğe zarar vermez değilmi 32. Haftadayım
Minikperi Hiilal0606 geçmiş olsun canım merak etme bebeğe bir zararı olmaz. Sen pansumanlarını aksatma be verilen merhemleri de mutlaka kullan.🌸💕
Hiilal0606 Yasemincee26 çok sağolun sabahtan beri moralim çok bozuk acısında değilim aslında bebeğe zararı olmasında iz kalırsada çok üzülürüm inşallah iz kalmaz
summersu Hiilal0606 pansumanın bebeğe zararı olmaz hatta yara temizliği önemli mutlaka yapılmalı diyelim Rabbim şifa versin inşallah tez vakitte iyileşir 💕🙏🏻
Egemoms1303 Çok geçmiş olsun. Sorduğunuz soruya değil yanıtım ama dener misiniz bilmiyorum. Tahin yağı gerçekten o kadar iyi geliyorki böyle kabarmış yanıklara. Nacizane bir tavsiye. Rabbim Şafi ismi şerifiyle şifalar versin inşallah 🌷