Zeynep04 36 haftalık hamileyim 38 de doğum yapacağım ama henüz isim yok. İçime Sinen bi isim bulamadım. Aklımdakiler şunlar Yiğit Buğra Eray Başka da yok aklımda
Tiiffany Sssaa cok iyi ya :) sonuncusu kiz niyetinemiydi Sahsen ben oyle istedim ama hepside erkek :)
BbuketK Bizde 23. Haftaya girdik oğluşumla 🧿💙🥰 İsmimiz Allah’ın izniyle Yiğit Aras olucak 💙🧿 belki fikir olur sizede ♥️
_Anonimdenim BbuketK Benım oğlumun da adı yiğit Aras 2 buçuk yaşında 😊 adını görünce mutlu oldum ☺️ Ama çok aşırı derece de yaramaz 😅 sağlıkla dünyaya gelsin ınsallah minik bey 🙏♥️
Livaneli Bende bulamadım hiçbir şey içime sinmiyor Atlas ve Aslan çok hoşuma gidiyordu baydı artık herkeste var.
Zeynep04 Livaneli atlas iyice popüler olup yaygınlaşıyor koymayın bence . İsimlerin ağırlığı var anlamları önemli o yüzden aslan da koymayınn bence