Batbur Arkadaslarrr akşam yemeğini 7 gibi yiyorum bu saatlerde bana bir acıkma geliyor bir acıkma geliyor sizler de öyle misiniz
Ezgikrgz Batbur 28 im bu saatte ne bulursam yiyorum evet belki kötü ama tutamıyorum özellikle abur cubur 😂🤭
Batbur Cigdem_48 daha yeni 6 olucaz 😁 benimki hamilelikle de alakalı olmamış olabilir genel olarak acıkıyorum 🫢
Cigdem_48 Batbur hmm maşallah 🤩 bende 7 aylık oldum bende pek olmuyor , belki dedim büyüdükçe acıkma daha çok olabilir 🥰