Ezgikrgz gulciiinmomm Valla çok inanmazdım çevremde kimsede yaşamadı ama ben başından beri hep tatlı yedim ve aşırı şekilde sürekli tatlı yiyordum ve bebişim erkek inandım 🤭😂🙏🏻
BabyX O da bir inanç işte hep tatlı istedi canım tatlı yedim 39 haftalığım gören erkek mi diyor ama kızım olacak nasipse 😂 çokta inanmayın yani öyle şeylere
Sefika_soker Ekşi aşerdim hep erkek oluyor 😂 Rabbim sağlıklı bir şekilde gönlüne göre versin inşallah 🙏
Lockalarim gulciiinmomm oğluma hamileyken çikolata reçel dahi yiyemedim midemi bulandırdı hep ekşi yedi kızıma hamileyim şimdi ve sürekli tatlı istiyorum ekşi hiç bişi görmek bile istemiyorum
Mhtpflz gulciiinmomm yedim tatlıyı çıkardım hakkıyı deli gibi tatlı çekerdi canım rüyalaımda künefe falan görürdüm😂
Sukran2022 gulciiinmomm Asla alakası yok ben öyle bir ekşi yedim ki 5 ay boyunca ama oğlum olacak doğmak üzere 🙏🧿
defneemom gulciiinmomm bütün hamileliğim boyunca her hafta 3-4 kere aynı tartlıyı yedim. (hamileler çoğunlukta diye adını yazmıyorum. şimdişi şeker gibi bir kızım var😁 ellerinizden öperr
Mervenur_kcbs gulciiinmomm bende oğlum da çok çikolata yedim bu hamileliğimde çikolatadan tiksindim ve turşu istiyorum sürekli kızım olcak inşallah
kahvesever__ gulciiinmomm doğru olabilir bende tatlı yedim oğlum oldu kızım da da sürekli tatlı yedim ama