Kızlar sorum şu normalde hareketli bir insanımdır her gün dip köşe temizlik yapsam niye yaptım demem o derece ama şu yürüyüş olayını yapamıyorum dışarı çıkıp yürüyüş yaptığım zaman 10-15 dk sonra kasıklarımda batma oluyor devamını getiremiyorum tam bu zamanda yürüyüşe başlamam lazım önemli ben yapamıyorum zorlanıyorum ağırlaştığımı hissediyorum ne yapabilirim acaba