Rulina doktoruna mutlaka şöyle bunu . Herşey olabilir benim izmitteki doktoruma söylediğim de normal demişti Allah’tan İst annemde doğum yapicaktim doktoruma söyledim bebeğin suyu azalmış demişti. Korkutmak asla istemem 36+1 de doğum yaptım tabiki sizin belki bebek baskı yaptigi icin de olabilir öyledir demiyorum asla ama aklınızda şüphe kalmaz hem belki enfeksiyon vardır ondan sık çıkıyorsunuz dur vs vs. Ama dediğim gibi mutlaka doktorunuza iletin.