Benimde 12.hafta kanamam oldu ağlaya ağlaya doktora gittim risk var dedi fitiller iğneler kullandım kanamam 3 gün sonra bitti. 2 hafta sonra da ilaçları bıraktım şu an 25.haftaya girdik bugün ultrasonda ilk defa gülümsemesini gördüm kızımın ❤️ Seninde öyle olacak inşallah içini ferah tut🥰 he kanamanın sebebi de bulunamadı. Çevremde her bebeği olanın o haftalarda kanaması olmuş korkma❤️