Rainnn Merhaba, şekeri olup doğum yapanlar süreç hakkında bilgi verebilir mi? Doğum esnasında ya da sonrasında bebekte sorun oluyor mu? Endişeliyim epey
BuketHifa Öncelikle endişelenme ben ilk hamileliğimde şekerim vardı yediğime içtiğime çok dikkat ettim ve çok şükür hiç bişeycik olmadı Kardeşimin eşide aynı şekilde dikkat etti ve şeker yok oldu
Rainnn BuketHifa teşekkür ederim. Bugün akşam 6’dan beri şekerim 140 altına düşmedi endişelendim. Bebeğe zarar verir mi acaba? 4 kere ölçtüm hep 135-140 aralığında