2 katına yakın artmış eğer iki gün arayla yapıldıysa testler. Ben dış gebelik yaşadığımda %40 civarı artmıştı ona rağmen doktorum uzun süre beta takibi yapmıştı anlayabilmek için. Devam edin aynı yerde aynı saatte kan vermeye. Değeriniz 2-3 bine geldiğinde kese gözükmez ise tam dış gebelik diyebilirler. Bana gayet normal artmış gibi geldi. Çok erken öğrendiğin için bunu yaşıyorsun