BuketHifa Merhaba arkadaşlar 6 haftalık hamileyim 1 haftadır kahverengi leke geliyor ağrım falan yok Neden olabilir ? Sizdede oldumu daha önce ?
Eken012 BuketHifa benim ki tüp bebek dünden beri kahverengi lekem devam ediyor doktoruma sordugumda normal ilaclarina devam et dedi. Kirmizi olursa önemli dedi.
BuketHifa naneliseker_ Geçen hafta gitmiştik alttan muayene etmişti belki o yüzdenmi diye düşündüm ama gitmedim geri
Milen7 Bende oldu, hamileliğimi öğrendim bir kaç güne kahverengi damla şeklinde lekelenmem başladı 5 hafta kadar sürdü. Yerleşme kanaması demişti doktor. Ama mutlaka doktorla görüşün farklı sebebi de olabiliyor
Turkkburcuu BuketHifa ilk 3 ay çok önemli. Doktorunuza mutlaka kontrole gidin aktif bir kanama mı kontrol edilmesi lazım. Düşük önleyici fitil kullandım ben bir kez olmasına rağmen