S-D Kızlar yardımcı olur musunuz çok kararsızım Ahmet Patak mı Avni Kılıç mı sizce? Lotusta Fatma ebe varmış çok iyi diyorlar ve ebe de çok önemli doğumda…o yüzden Lotusta düşünüyorum doktor konusunda da ikisi arasındayım sadece
Nurcymz S-D Avni hocayı bilmiyorum ama Ahmet hoca Cook iyi bence , benim ki biraz sıkıntılı oldu doğumu onda yapamadım doğum için bir şey diyemem ama süreç çok güzel geçti , Ahmet hocanın eşi de aynı hastanede ebe . İyi ekipler bnce
S-D Hmm anladım teşekkürler peki Ahmet hoca rapor ihtiyacı oldu mu yaklaşı mı nasıl acaba bu da biraz önemli de benim için🙈