Rabiamiyy canım sanki daha çok erken kaptırmışsın kendini. Hamile kalmadan bi önceki ay korunmayı bırakmıştım sanki hemen hamile kalıcakmışım gibi girdiğim haller yok kaşığım ağrıyor şöyle böyle hamileyim kesin 10 gün varken test yapmalar. Ve tabiki adet olmuştum bir sonraki ay sadece adet belirtisi vardı kesin adet olucam belirtileri başladı zamanında dedim ve hamile olduğumu öğrendim. Bence kafandan sil at. Zamanın gelince test yaparsın