defnezumram Pazartesi sezeryan olucamm 2 gündür akşamları özellikle bebek hareketleri azaldı gibi karnımın ortasına toplanıp baskı yapıp ara ara hareket ediyor normal midir
nzlbrn defnezumram bu haftalarda bebek hareketlerinde azalma normal karşılanmaz ebeyim ve size tavsiyem gidip doktorunuza görünmeniz 🙏
Ebus2045 defnezumram sürekli hareketsiz olursa sıkıntı gün içinde hareket ediyorsa sorun olmaz diye biliyorum yerleri çok daraldığı için normal ama içiniz rahat etsin istiyorsanız bı gidin acile
defnezumram MuazzezKara_ makat gelişli bebeğin o yüzden sezeryan bide normalde çok istemiyordum zaten bebekte böyle olunca işime geldi
defnezumram nzlbrn sabah doktordaydım bi sorun yok dedi sabahları yerinde durmuyor akşamları böyle sadece
defnezumram Ebus2045 sabah doktordaydım bi sıkıntı yok eve geldiğimde de yerinde durmadı zaten sadece akşamları böyle hiç hareketsiz değil sabah çok hareketli akşam daha az sadece
defnezumram Duyguuuuuuumurat sanırım doğacağını biliyor oda artık onunda etkisi var biraz zaten aşağı indik bacağıma baskı yapıyor sıpa 😊
defnezumram Eboz makat gelişli benim kız p yüzden tam ortada toplanıyor akşamları akşam olduğunu anlayıp uyuyormu bilmiyorum ki😅
defnezumram Eboz aminnn bitti valla çok şükür rabbim pazartesi günüde sağ sağlim kavuşmayı nasip eder elbet 🤲🏻🤲🏻
Azra41 defnezumram Normal. Kasiliyordur alanı kalmadı bebisin 38 hafta olmuş da napsin 😄 yeter anne dar geldi bana bu alan çıkart beni diyor 🙊😄😋