Gebeliğimin ilk zamanlarında eritrosit 5di doktorum tek şaşelik ilaç verdi geçmedi sonra yükseldi tekrar şaşe verdi yine geçmedi 15 oldu bu sefer antibiyotik ilaç verdi geçer sandım şimdi 29 olmuş,hemoglobinde pozitif geldi son idrar tahlilimde.Günde 2 lt den az su içmiyorum temizliğime de çok dikkat ediyorum.Bu durumu yaşayan var mı ? Hızla yükselmesi beni çok endişelendirdi,sürekli antibiyotik kullanmakta istemiyorum bağırsak florasını inanılmaz bozuyor.Napıcağımı şaşırdım