Kızlar haftam 39+3 dokturum Salı günü 40+1 oluyorum akşam yatış yapalım suni sancı verelim doğumu başlatalım dedi ama neden beni gece yatırıyor onu anlayamadım sabaha karşı doğumum olursa nasıl olacak falan bir sürü soru var kafamda böyle bir durum yaşayan var mı