40+6yken hastaneye yattım 2 gün suni sancı verildi açılmam çok yavaş ilerliyordu taki son sunı sancı takılana kadar 4 cmken takıldı 3.5 saatte 10 cm tam açıklık oldu ben doktora sesleniyorum tuvalete gitmem lazım diye bir geldiler açılman tam bebeğin başı geliyor doğumhaneye doğumum gerçekten çok kolay geçti doktorlar ebeler bile tebrik etti 5 dk durmadım doğumhanede doğum için ama sancı süreci beni mahvetti yine de doğruymuş ki onu görünce herşey bitiyor 😍