Kızlar iyi akşamlar geçen hafta keseyi gördük Allah a şükür. Yarın da yolk kesesini görürüz inşallah Rabbimin izniyle 🤲🏻 doktor kalp atışını duyana kadar düşük riskinin herkeste %25 olduğunu, kalp atışından sonra %15 e indiğini söyledi. O %25 lik kısımdw da kromozomal anormalliklermiş. Daha önce genetik olarak hiçbir akrabamda böyle bir durumla karşılaşılmadı. Eşim tarafında da öyle. Ama ödüm kopuyor bir şey olacak diye. Telefonla vakit geçirmemin bebeğim üzerinde olumsuz etkisi olmuş mudur acaba ?😓 gebelik kesesini göreceğim ilk kontrolümde de içimde böyle bir korku vardı ama Allah a şükür bi sıkıntı yoktu. Şuan içimi bir korku kapladı 🥹🥹