Canlarım merhaba ☀️ Bugün doktorumla sezeryan için gün oluşturduk Allah nasip ederse önümüzdeki cuma sezeryanla bebeğime kavuşacağım 🩵 Bir yandan hüzün sevinç korku herşeyim karma karışık 🥺 Doktorum genel veya Spinal yapalım hangisini istersen dedi ve cuma günü sabah kararımı verip sezeryana gireceğim 🥺 Sizce hangisi daha iyi psikolojim çok hassas ve herşeyden çok korkuyorum şuan yani düşünceleriniz tecrübeleriniz nedir genel anestezi veya spinal sizce ?? 🥺🥺 Lütfen yardım edin