35 haftalık hamileyim gündüz hiç bı sıkıntım yoktu ama 2 saat kadar önce otururken birden belime bir batma oldu uzun sürmedi geçti . Şimdi 1 saattir aralıklarla yan karinlarimdan kasıklarıma doğru ağrı var ayağa kalkınca da zorluyo ama sonra geçiyor geçme süresi saniye değil dakikalar sürüyo öyle doğum sancısı gibi kısa aralıklarla gelmiyo 1 saatte 3 defa oldu yırtılma gibi ağrı gibi tam ne olduğunu anlayamiyorum ilk hamileliğim olduğu için ilk defa böyle başıma geliyo yaşayan var mu