Esra12 35₺3 olduk gün geçtikte değişik duygular içine giriyorum bir Bebek eve gelecek anne olacam çok değişik rüya gibi geliyor arada korkuyorum heyecanlanıyorum siz de değişik şeyler hissediyor Musunuz:(
Yildizim Esra12 Ben de aynı durumdayım hem heyecanlıyım hem stresliyim hem korkuyorum tüm duyguları bir arada yaşıyorum. Ben de 33+3 günlük gebeyim
aysess Bende her saat bebisi düşünüyorum acaba nasıl gelir, ne zaman gelir , sağlıkla gelir mi vs. Diye gün saat sayıyorum. Garip duygular içindeyim merak ediyorum dogduktan sonra annelik duygum nasıl olacak normalde biraz duygusuzum çok anaç değilim çünkü 🙄😄 Suanlik doğumdan pek korkmuyorum çünkü gün saat yaklaşınca zaten panik olcam biliyorum 😄