Huzurluesra Kızlar 13+5 hamileyim saat 5 ten beri ciddi bir kasık ağrısı yaşıyorum normal mi yoksa doktora gözükmekte fayda var mı yattığım yerden kalkamadım 😰😢
sydake Huzurluesra benimde çok oluyordu, yerleşme ağrısı diye biliyorum 26 haftalığım şuan. Ama yine de doktora görünmende fayda var. Burdan alacağın bilgi bilimsel değil ki.
Huzurluesra sydake işte acile gitsem direk kanama yoksa bakmıyoruz diyorlar bende kanamaya kadar bekleyemem normal mi herkeste süreç onu merak ediyorum