Wera Aslinda cinsiyetini ogrendik 12+4te ozelde cihazda çok net kaliteliydi ama burda oyle kesin yorum yapanlar varki kesin kız kesin erkek yazanlar var benim kafam karıstı başka başka teoriler den konusuyorlar acabaya düştum şimdi bebegim kızmı erkekmi https://mutluresim.com/image/img-20230907-wa0000.n2kwT9
Civciv_ Wera sen burdakilere ne bakıyorsun bacım bunların ki sadece tahmin doktorunuz en iyisini bilendir
teacher-mom21 Wera doktorun demişse burdakilerine sorman niye ben olsam sormam :) sonuçta doktor değiliz hiç birimiz
minikmucizeemaak Wera Önemli olan doktorum dediği burda sadece tahmin yapıyorlar, benim bebişi de çoğu kişi kıza benzetmişti doktor oğlan dedi oğlan yani üstülemeye gerek yok kimse doktordan daha iyi bilecek değil
Wera teacher-mom21 12. Haftada çok yanılma oluyor falan die çok yorum okuyunca acaba dedim şuphe ďusüyorya gerçekten ben haftaya tekrar gidip emin olacam😀