PrensinibekleyenAnnee Kızlar merhaba 3 hafta önce şeker yuklemesi de açlık şekerim Yüksek çıkmıştı biraz dikkat ettim bu sefer açlık şekerim 84 2 saat sonra tokluk 64 çıkmış iyi mi sizce tam kac arası olmalı değerler
Mevlude_Sahin PrensinibekleyenAnnee 2 gebeliğimde de yaşadım ve yaşıyorum şeker problemini ilk gebelikte düzene soktum beyaz unlu şekerli şeyleri minimum tükettim. Şimdi gebeliğimde de tokluk 140 altı olması gerek öyle de ama açlık 90-95 arası olması gerekirken 100 -110 arası geziyor. Dün aylık kontrol için kan verdim açlık ilk defa düşmüş 90-95 arası. Ama tokluk için 2 saat diye doktor mu söyledi çünkü bende iki gebelikte te 1 saatlik tokluk bak demişti
SedaF Mevlude_Sahin benim geçen ay açlık 69du hiçbir şey yoktu 4 haftada şekerim oluştu 109 çıktı açlık🥺