Kızlar 33 haftalık gebeyim karnımın alt kısmı ful çatladı. bazen çatlaklarımı hiç kafaya takmıyorum bazen de üzülüyorum cildimi bu şekilde görünce. Zaten benim cilt yapım çatlamaya aşırı müsait bir cilt ama ne biliyim işte çatlaksız olsa ne güzel olurdu diye düşünmüyorda değilim. Sizde durumlar nasılllll🥲🥲