vanilyali99 Kizlar hangi yiyeceklerden kacinmamiz lazim biraz baktım komple kış meyveleri sebzeleri vardi gaz yapan.sinir oldum zaten 9ay istedigimi yiyemedim şimdi de gaz yapacak diye ne yiyelim bu ne ya cay kahve bile yok😣😣😣
Ebus2045 vanilyali99 bunu yiyip bebeğin tepkisine göre ayırmak daha doğru oluyor ben hep öyle yaptım herşeyi yedim ama bebeğim rahatsız olduğunda o gün yediğimi bidaha yemedim