Kdryyy Kızlar selam ben 35+0 dayım nst ye girdim sancı gördü doktor çatı muaynesi yaptırdı ebe ye çok acıdı ve kanama oldu ama kanama önemli değilmiş doktor öyle dedi tecrübelilere soruyorum her kontrolde böyle acıyacakmı?
sozer1 Kdryyy çatınız darda acıyor maalesef benimde her seferinde aynı acıdı ama bende kanama falan olmamıştı
excitedmom- Kdryyy aynı benimde 35 de Cati muayesini yapıldı çok acımıştı ondan sonraki her defasında aynı acıdı benimki. Kendini kasarsan dha çok acıyor ama rahat bırakmaya çalış . Benim kanama ikinci çatı muayesinde oldu acikligim da başlamıştı zaten ebem kanama olabilir korkma dedi öyle de oldu ondan sonra çok sürmedi doğum oldu
Wera Kdryyy benim.her defasında acıdı suni sancıyla zorla dogurdum 2bucuk kilo kizımı vala suyun gelene kadar baktırma yada 36dan sonra baktır bakioda noluo sanki
Hilal2901 Kdryyy açıklığım artana kadar muayene hep acıttı. Henüz açıklık olmadıgından acıyor sonrasında geçiyor 🫶
Kdryyy sozer1 sozer1 doktor sen normal doğum yaparsın diyor çatım darsa nasıl olacak bilmiyorum ama bugün gerçekten korktum
Melismelo Bu bence yapana bağlı ilk defa yaptığında hic canım acımamışdı hisetmemişdim bile sevinmişdim bumuydu gibisine hic acıklığım yokdu bide, suyum geldiği gün başka bi ebe vardı 2cm acıklık vardı ona rağmen çok canım yanmışdı kötü olmuşdum 🤷♀️
OzlemC Kdryyy Ben hiç çatı muayenesi olmadım haftaya ilk kez olucam. Allah aşkına nasıl bir muayene bu bilgi verin lütfen çok korkuyorum. Yaptırmasam olmaz mı ? Ebe bir aparatla mı bakıyor rahime ? 😢
Cgdem123 OzlemC parmağına jel sürüp rahime giriş yapıyor kesinlikle kendini kasma hafif bir baski hissedebilirsn
sahra_085 OzlemC Haftaya da bana yapacakmış doktor. Ben de tedirginim. Ama buradan okuduğum kadarıyla kasma, sıkma kendini ve derin nefes al burnundan. Ikınmak da işe yarayabilir. Nefes en önemlisi bence. Ben öyle yapmayı planlıyorum 😬
ilknur_00 sahra_085 evet ben kendimi kasınca poponu rahat bırak kasma kendini dedi bir kaç sn içinde muayene bitti zaten gerçekten sakin kalmak çok önemli Allah hepimizin yardımcısı olsun ya
ilknur_00 Kdryyy bende 35+4 haftalığım sancım vardi acile gittim nst de sancım çıktı alttan muayene etti ebe Allah razı olsun önce sakinleştirdi çünkü korktuğumu olmak istemediğimi belirttim. Sen sakin ol seni hiç incitmicem dedi gerçekten de çok rahat geçti kendini kasma dedi rahat bırakmaya çalıştım baktı ve bitti çok şükür Allah ondan razı olsun
Kdryyy Kesinlikle sakin kalmak önemli bende ilk kontrolümde sakindim ama ebenin bence eli ağırdı sanki bitmek bilmedi doktor yaptığında 10 saniye falan sürdü gerçekten allah yardımcımız olsun