Karyanur0 Merhaba anne ve anne adayları 🤚 1 Eylül ve sonraki gunlerde birliktelik oldu ve bugün erken gebelik testi yaptım hamilelik çıkmadı erkenmi yaptım yoksa gebelik yokmu yardımcı olurmusunuz. Biz bebek istiyoruz inşallah vardır🤲
nzlbrn Karyanur0 daha çok erken benim sat 12 eylüldü 6 eylülde kanda baktırdım negatifti dün yani 2 gün gecikmeyle öğrendim pozitif olduğunu sabret negatif görünce morali çok bozuluyor insanın
Bernnnaaaa Karyanur0 çok erken yapmışsınız olsa bile çıkmaz ki adet gününüzü bekleyin ve lan verin kesin sonuç
Gamzeramo Karyanur0 benim 5 gün gecmisti testte hamile olduğumu öğrendim günü gününde olan biriyim suan 15 haftaligiz
Reyhosunannisi Daha erken 5 gün daha bekleyin olmazsanız tekrar test yapın ama kan vermeniz en doğru sonuçu gösterir
Yaseminn2345 Bence de çok erken yapmışsınız. Kesinlikle adet gününü bekleyin. O sabah yapın ya da bir gün öncesi falan.
Karyanur0 Gamzeramo benim normalde de gecikir beş altı gün ama kızımda iki gün gecmisti hemen pozitif çıkmıştı ama şimdi yok yani eminim 3 oldu test yapiyorum negatif
ilkgozagrim__ Karyanur0 kuzu ben 1 düşük yaptım o bebeğimi 7 gün gecikme ile öğrendim yani bekledim bunda adetime 4 gün kala öğrendim