Karbeyaz_ 6 haftalık gebeyim canım hiç birşey istemiyor midem bulancak gibi oluyor çok fazla iştahsızlık çekiyorum kızlar😞
teacher-mom21 Karbeyaz_ ben dokuzuncu haftamdayim hala bir şey yiyemiyorum çaydan kahveden dahi tiksiniyorum… yemek yemeyi özledim
tatlibebegim_ Karbeyaz_ bende 6+5 ama midem bulanıyor değilde yanıyor çok fazla bişey yemekten korkar oldum😏
Wera Karbeyaz_ hoşgeldin hamilelige 6 haftalikken hastaneliktim 13 olduk hafifledi ama dun yine acildeydim o haftalar en yogun haftalar
Karbeyaz_ teacher-mom21 peki bizim bu yiyemem konumuz ne olcak acaba bebeğe zararı çokmu gittiğimde doktoruma söylemeyi unuttum iki hafta sonraya gel demişti
teacher-mom21 Karbeyaz_ ihtiyacı olsaydı yerdik diye bir mantık yürüttüm şuan :) annelerimiz şimdiden kilo almasın diyolar
Pitircikkus Karbeyaz_ ılk 3 ay bebegınız ıcın bı sakıncası yok kandan beslenıyor zaten genelde bu haller 4.aydan sonra azalıyor
Karbeyaz_ tatlibebegim_ benimde bulanmıyor sadece iştahım kapalı hiç bişey yiyemiyprum zorla su falan içiyorum yemeğide zorluyorum
Karbeyaz_ Wera sudan başka birşey almıyor sanki midem zorla yemeye çalışıyorum çok az oluyor onunlada bebeğim ne kadar sağlıklı olur acaba diye korkularım oluyor 😒