Hanımlar merhaba 4 haftalık hamileyim ve bu benim ikinci hamileliğim.
Size danışmam gereken konu şu
Ayın 5inde ilk öğrendiğimde gitttiğimde doktora keseyi gördük tahlillerim herşeyi mi yaptırdım ve temiz çıktı üç günden beri geceki gündüzlü kaşık ağırlarım vardı bugünde yoğun bir kanamam gelince doktora gittim ve kesinin hiç biyümedğini söyledi dış gebelik olabilir ama Gine’de takip edelim dedi. Kanama devam ediyor pregestan verdi. Başına böyle bir durum gelen var mı sonuç nasıl oldu aşırı merak ediyorum yardımı olursanız çok sevinirim ❤️