Kızlar 29+6 yım benim alt tarafım yürürken agrı ve acı vermeye başladı gerçi uygulamada yazıyor artık yumuşayıp doğuma hazırlandıgını ama bizzat sizdede varmı birde kaç kilo kaç haftalıksınız her hangi bir sorununuz varmı tansiyon şeker gibi gibi konuşalım