Arsmngmz Kızlar 12+6 da erkek oldugunu öğrendimm yarın 17 oluyoruz kontrolüm var sizce değişmişmidir cinsiyet😊😊
Arsmngmz Deletedmom2224 Ultrason cihazı baya iyiydi de özel doktordu emin konusunca kesin gözüyle bakıyorum etrafımdakilerde erken diyor benim için önemli değil sadece merak ettiğim için soruyorum😊
Deletedmom2224 Arsmngmz erkek bebislerde testislerin oluşmasi 16. Haftayı buluyor o yüzden gördükleri kordon da olabilir 😊 ne olursa olsun sağlıkla gelsin inşallah zaten seçenekler %50 😁
sude2126 Arsmngmz benimde kızımda 3aylıkken erkek demişti doktor şimdi ikinci hamileliğim 11+6gittim doktor kıza benzetti diğer ay kesin söylerim dedi
Arsmngmz Deletedmom2224 Evet canım hiç önemli değil oğluma alıstım ben zaten ilk gebeliğimmm sadece yasayan varmı diye merak ettimmmm işte 😊
worin doktor iyiyse degismez bence:) benim doktorumun aletleri cok eski ve berbatti😂 ama 11. haftada cinsiyeti söyledi bize:) 31. haftadayim degismedi:)
sdkln Benim de 11+5 ‘te kemik yapısına göre erkeğe benzetiyorum dedi ama yüzde yüz söylemeyince insan emin olamıyo sanırım☺️ Tabiki herşeyden önce sağlıklı olması ama bakalım bizimde dediği gibi mi olcak değişecek mi merakla bekliyorum😍
BusraKula Mmerwe bende bi dahali ay kontrole gidicem 12 haftalık oluyorum bu ikili test dediğiniz nasıl yapılıyor nedir
PelinKaraca Benim 13. Haftada kız demişti 31 haftalık halen aynı. Erkek bebeklerde yanılma olabiliyor kordondan dolayı 😁
Mucize7979 12de iki erkek, 14te biri kız biri erkek, 16da ise ikisi de kız denildi 🤓 tüm duyguları tattık çok şükür. Kesin olarak detaylıda öğreneceğiz nasipse🍀
Mertcanbusekarakaya Mucize7979 ayy sen gene duyguları tatmışsın bizimkiler kımıl kımıl hiç birşey diyemiyor doktorlar 😭😭
Mls Benim 10. Haftada erkek demişti 16. Haftada kesin olarak kız olduğunu ögrendim değişebilir yani :)