umutlu1mom benim tek yumurtalığım var. Doğrusu takip etmedim yani onu içmeye başladığım süreçte bebektir, yumurtlamadır hiç düşünmedim. Adetimden 2 gün sonra 15 gün içtim sabah akşam aç karına olacağı varmış ki çok şükür Rabbim nasip etti. Düşünme yumurtlama oldu, yok olmadı, yok adet oldum olcm vs diye kafandan sil, başka şeyler ile oyalan mümkünse kafana taktığın müddetçe zor oluyor çünkü canım.. Rabbim seninde gönlüne göre versin inşallah