Benimde öyle 36 +5 olduk sabahtan akşam 9 a kadar tık yoktu biraz yürüyüşe çıktık baktım sertleşti karsıklarıma baskı yapıyor ağrı yapıyor eve gelince de kıpraşınca acile gitmekten vazgeçtim yoksa dayanamayıp gidicektim niye kıpırdanmıyor diye her vakit kıpırdanan çocuğum bu gün çok gergin geldi gelecek heralde 😌 rabbim hepimize sağlıkla huzurla kolaylıkla doğum yapabilmeyi nasip etsin inşallah 🤲🏻