Merhabalar bugün çatı muayenem vardı doktorum doğumun zor olacağını söyledi bu durumu yaşayıp normal doğurabilen var mı. Bebeğim 3.267 gram. Çatımın daha küçük bebek için uygun olduğunu söyledi. Normal doğum çok istiyordum baya üzüldüm açıkçası bu durumu yaşayan var mı