Umutku Bende tıp fakültesinde yaptım bir yerlerde kötü yorumlar okumuştum korktuğum gibi değildi iyiydi
Umutku dilaraozbl ben normal gebe polikinliğine gittim orda doktor seçimi olmuyor özel öğretim üyelerini seçebiliyorsunuz oda ücretli
dilaraozbl Devlette de eğitim araştırma hastanesi özgül mamaklı doktoru öneriyorlar devlete gitmek içinde bilginiz olsun