acemi merhaba arkadaşlar bebeğin kalp atımını kaçıncı haftanızda duydunuz. ben 7 haftalığım ve daha duymadım
Esrarslan acemi 6+1 ken gitmiştim duyduk çok şükür ultrason da da 6+5 çıkmıştı sizde kısa zamanda duyarsınız geç döllenmede olmuş olabilir ☺️
Esraburhnkulu acemi oglumunkini 7 de duymuştum buda 6 haftalık daha.1 hafta sonra gidicem inşallah sorun yoktur
ArzuGl 6. Haftada duydum ama doktorum daha erken duymayabiliriz demişti. Doktor ne diyorsa o önemli aslında.
Mervepolat acemi bende 8 haftaligim haftaya duyacam ins doktorum gec dollenme olmus 2 hafta sonra gel dinleyelim dedi haftaya randevumuz 🤗