Ecemsi ben devlet hastanesinde yaptım ama hastane yeniydi tabi herşeyi harikaydı hemşire ve ebeler de gayet iyi anlayışlılarda ben memnun kaldım açıkçası biraz da şans işi eltim de aynı yerde doğum yaptı ama ona baya kötüleri denk gelmiş yani başına geleni özelde de devlette de engellemiyemezsin o yüzden akışına bırak tadını çıkar nasip