Mucize_24 Her gün 4000 lik oksapar vuruyorum. Doktorum kan sulandırıcı haba gerek olmadığını iğnenin yeterli olduğunu söyledi ama birçok kişi kullanıyor. Sizler ecopirin kullanıyor musunuz kafam karıştı
Hilalllle Mucize_24 bir ay boyunca 36ya kadar ecopirin kullandım sonrasında oksapar iğne yazdı doktorum günde bir kere onu yapıyorum hapı kullanmıyorum şuanda sadece iğne kullanıyorum bende
HilalEA @“Mucize_24”#p29507415erhaba Mucize_24 canım ben gebeligimi yeni ogrendim ve iğne kullanıyorum doktorum keseyi görünce ecopirin e başlatacağını soyledi.
Gamgamze Mucize_24 ben aynı anda ikisini 12. Haftaya kadar kullandim. Sonra hapı bırakıp sadece iğneye devam ettim.
Nuran-ozbayraktar Mucize_24 merhaba. Ben 2 kez düşük yaptım şuan hem kan sulandırıcı hap kullanıyorum hem oksapar 4000 ml iğne şuan 24+5 haftalık hamileyim