Mucizemmm1 Merhaba hanımlar. Bugün son adet tarihime göre 6+2 yiz keseyi gördük çok şükür. 🙏Ama bebeği göremedik doktor 10 gün sonra tekrar gelin dedi. Sizce normal mi? Siz kaçıncı haftada gördünüz ve kalp atışını duydunuz.
sevaldqn1 Mucizemmm1 normal canım benimde oyle.oldu ilk keseye bakıldı ardından 10 gün sonra bebişi ve kalp atışını dinledik🫠 5. Haftada keseyi gordum 6. Hafta sonlarinda kalp atisi
Yenibirii Mucizemmm1 abimin eşindede ayni durum vardi. 10 gün sonraki muayenede kalp atisini bile duydular🤗 sabir gerekiyor ilk zamanlarda biraz iyi düsün iyi olsun🥰
Kahverengi Mucizemmm1 şuan 5+5 daha bugün doktora gittim keseyi gördük bebek için 2 hafta sonra gel dedi
Minikperi Mucizemmm1 karından o kadar küçük bebek gözükmez. 5+5 te vajinalden biz zor görmüştük. 7-8 haftalarda karından gözüküyor o yüzden 10 gün sonra gel demiş doktor 🌸
Mrft Mucizemmm1 benimde aynı şekilde oldu karından kese göründü 9 gün sonra gittim bende kabızlık oldu hamilelikten karından gorunmedi çok korktum alttan baktı kalp atışını bile dinledik ogun çok skur darısı başınıza o zaman çok zor geçiyor çok iyi biliyorum 🙏🙏
zelium12 Mucizemmm1 Benimde önce keseyi gördü sonra bebişi gördü ama hemen kalp atışını dinletmedi 12.haftadan önce dinlemek pek iyi değilmiş :)