Arkadaşlar merhaba iki ay önce düşük yaşadım ve tekrardan gebelik düsünüyorum. Aşırı kaşık agrısı ile doktora gittim ama sat 22-23 olması gerek beta HCG 1.24 cıktı bu normal mi ya da artış olur mu? Böyle bir durum yaşayan oldu mu yardımcı olursanız çok sevinirim.