NewMom___ Benim oğlum olacak inşallah ismimizde Yamaç Arın yamaçı babası arını da ben istedim sizlerin ki ne olacak hemde burdaki hamilelere fikir olsun 🥰🤰🏻💙
BuseVeMinikleri NewMom___ ilk oğlumun adı Alparslan. İkincisi de Atahan olacak inşallah ☺️ İkisini de ben koydum 🤭
Kukulikukuli12 NewMom___ ilk kızım Deren Talia 2.bbeeğime hamileyim kız Laren Karya 🤭 olacak kısmetse.
Damlabekdemir İlk oğlumun adı atlas 🩵 şimdi martta doğum yapıcam allahın izniyle oğlumun adı aslan olucak 🎉