Kizlar merhaba, nstde sancilarim cikti agrilarin baslamis alttan bakalim açıklık var mi diye dedi doktorum 1,5 cm acilman var eli kulağında hazırlığını yap dedi bu gece de olabilirmiş salı gününe kadar olmazsa sali günü tekrar gidip nstye baglanicam süreç nasil ilerliyor psikolojik mi bilmiyorum ama bacaklarimda hafif agrilar basladi gibi